loading...
لاغر خانومی هستم
مینا بازدید : 117 شنبه 24 بهمن 1388 نظرات (0)
یکی نیس با من بیاد بریم سینما ایا؟

خیلی وقته هوس سینما کردم ولی هیچ کس نیس باهام بیاد خب

البته یه وقت فک نکنین کسی رو ندارماااااااا

خیلی ها هستن که واسه با من بیان سر و دست میشکنن (اعتماد به نفسم منو کشته)ولی من که با هر کسی که نمی رم که

می خوام برم درباره الی..اخه تعریفشو زیاد شنیدم

ولی خودمونیما فیلمای ایرانی به درد نمی خورنمخصوصا بازیگرای درپیتش(با برد پیت اشتباه نشه یه وقتیا)

از کسانی که مایلند با این جانب بیایند تقاضا می شود هر چه زودتر کامنت گذاشته و مرا از نگرانی در بیاورندقربان شما لاغر جون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من میناس.19سالمه در ضمن عنوان این وبلاگ فقط جهت جلب مخاتب بیشتر است و ارزش بیشتری ندارد (ایکون خنده) (البته از نوع مانکنیا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,738