loading...
لاغر خانومی هستم
مینا بازدید : 153 شنبه 24 بهمن 1388 نظرات (0)

سلام سلام سلام خوب هستین ؟ وای خدای من می دونین چه قدر وقته که اپ نکردم؟ کلی دلم واستون تنگولیده...

راستی رشته زبان انگلیسی دانشگاه شیراز قبول شدماااا.(روزانه ..)من با یکی از دوستای دوران دبستانم...هر دومون یه دانشگاه و یه رشته...

وای اگه بدونین چکل خانوم تو این مدت کلی بزرگ شده ولی فک کنم بیچاره جوجه ام منگل از اب در اومده اخه هنوز از تخم خبری نیس ...(فک کنم اون بار که گذاشتمش رو درخت خیلی ترسیده سیستم هورمونی بدنش به هم ریخته به خاطر استرس زیاد)

 تــــــــــــــــــــــماس فــــــــــــــــــــــــــرت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من میناس.19سالمه در ضمن عنوان این وبلاگ فقط جهت جلب مخاتب بیشتر است و ارزش بیشتری ندارد (ایکون خنده) (البته از نوع مانکنیا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 1,751