loading...
لاغر خانومی هستم
مینا بازدید : 126 شنبه 24 بهمن 1388 نظرات (0)

هوررررا هیپ هیپ هورررررا هیپ هیپ...دوست جونام خوفـــــــــــــــــــــین؟؟؟؟

وای که دیگه از بس لاغرم نفسم بالا نمی اد(ولی نه دیگه تا اون حد. خیلی خوشحال نشو...)

لاغر شدم ،دلواپسم ،گرفته راه نفسم ،دلهره دارم که چاق ،می شوم یا نمی شوم...

(عقب مونده از آهنگ هم خودتی)

مامانم می گه از اون چیزا هس که باهاش تایر ماشین و اینا باد می کنن با همونا منم خودمو باد کنم... .ولی کاشکی واقعا می شد...(امتحان کردم نشد،نکن ؛نمی شه)

امروز خیلی حوصلم سر رفته از گشنگی هم دارم میمیرم پس چرا زودتر اذون نمی گن؟ کاش می شد روزه کله گنجشکی رفت یا مثلا کله مرغی یا کله چُکُلی(اسم جوجه ام هس)... یا بالاخره کله یه چیزی می رفتیم که حداقل وسط روز یه چیزی می خوردیم...

در ضمن در مورد آپ قبلیم باید بهتون بگم که چکل خانومی باهاتون قهره!! اخه اسمشو خــییییییییییییلــــی بــــــــــــد تلفظ می کنین. اونم کلی از دستتون دلخوره...(خُ حقم داره)خوبه یکی تورو بد صدات کنه؟؟هاهاهاهاهاهاها؟؟!!!....

می دانید در برابر چه کسی هستید حاکم بزرگ، چُـــــــکُــــــل، کُمان ... احترام بگذارید...(عقب مونده از کارتونم خودتی)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من میناس.19سالمه در ضمن عنوان این وبلاگ فقط جهت جلب مخاتب بیشتر است و ارزش بیشتری ندارد (ایکون خنده) (البته از نوع مانکنیا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,748