loading...
لاغر خانومی هستم
مینا بازدید : 156 شنبه 24 بهمن 1388 نظرات (0)

سلام خوبین؟؟ یادتونه چند ماه پیش یه مطلبی رو آپ کردم در مورد اردکام<جی جی و جاجا>(اسماشون منو کشته )بعد اخرش واسشون اگهی فروش گذاشتم و اونارو زیر قیمت فروختم !!!(اگه جرئت داری بگو یادم نی )

خُ  من بازم ترکم نشده بابام واسم یه جوجه خریده خیلی شیکه رنگش مشکی متالیکه

جوجه فَشِن هس. اگه گفتین اسمش چیه؟؟ چُکُل (اسمش هم خیلی فشنه)

باید بعدا پیشنهاد بدم بگم توی فشن تی وی از اسمش به عنوان مارک لباس ها و عطراشون استفاده کنن

یه شب که این جوجه فشن قصه ما در خواب ناز به سر می برد شیطنتم گل کردو یه فکر بکر به ذهنم رسید    پاورچین پاورچین "در حالی که نفسم رو توی سینه حبس کرده بودم!!!رفتم طرف چُکُل خانومی واونو دو دستی گرفتمش و گذاشتمش روی یه شاخه خیلی نازک از درخت توی حیاط خونمون

اون بیچاره هم از خواب ناز بیدار شدو وقتی چشماشو باز کرد خودشو روی یه شاخه خیلی خیلی خیلی خیلی نازک دید اولش زهره ترک شد بعدش هم فک کنم یه چند گرمی وزن کم کرد(منم که همش تو فکر چاق ولاغری و وزن واز این جور چیزام،یه وقت خدایی نکرده به چیز دیگه ای فکر نکنما )

قیافه چُکُل  خیلی دیدنی بود یه جوجه فشن مشکی اونم روی یه شاخه خیلی خیلی نازک

نزدیک بود با کله بخوره زمین که دل صابمردم بحالش سوخت و اونو گداشتمش سر جاش

ولی فک کنم چُکُل خانوم تا صبح دیگه از ترس خوابش نبرد

(قصه ما به سر رسید چُکُل به خونشون  رسید )

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اسم من میناس.19سالمه در ضمن عنوان این وبلاگ فقط جهت جلب مخاتب بیشتر است و ارزش بیشتری ندارد (ایکون خنده) (البته از نوع مانکنیا)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,752